Ik krijg melding over quarantaine mails

In de WORK Foundation en WORK Smart omgeving configureren we geavanceerde anti-phishing en anti-spam regels ter beveiliging van je account. Indien je een mail ontvangt waarvan het systeem vermoedt dat het een valse mails is, maar waarvan het toch niet helemaal zeker is, wordt die automatisch verplaatst van je inbox naar je spamfolder (ongewenste mail).

Ontvang je echter een mail waarvan het systeem vrijwel zeker is dat die vals is, of valse bijlagen of vreemde links bevat, wordt die een niveau hoger in quarantaine gezet. Dit wil zeggen dat de mail niet bij je toekomt, ook niet in de spamfolder. Dagelijks krijg je een overzicht van mails die zo in quarantaine geplaatst werden. Herken je toch een mail waarvan je denkt ‘die is toch wel echt’, dan kan je via de knop ‘mail vrijgeven’ die mail toch manueel uit quarantaine halen en in je inbox laten toekomen.

Opgelet, dit gaat niet bij alle mails. Zie je een mail die je niet zelf kan vrijgeven, maar waarvan je toch denkt dat die onterecht in quarantaine staat? Contacteer onze servicedesk en dan kijken we dat graag verder voor je na.

Opgelet! Zelfs al zien de mails er echt uit, indien die in quarantaine geplaatst werden zijn die vrijwel zeker vals. Let dus steeds goed op bij het vrijgeven van quarantaine mails.

Ik krijg melding over quarantaine mails
Schuiven naar boven