Terugkerende vragen
Wat vind je op deze site? En waarom hebben we die gemaakt? Enerzijds krijgen we regelmatig dezelfde terugkerende vragen van klanten ivm dagdagelijkse werkzaamheden. Hoe deel ik op een veilige manier een bestand met mijn klant? Hoe bewaar ik wachtwoorden van websites? Hoe kan ik zelf applicaties installeren? Hoe stel ik in Outlook een handtekening in? enz. Het is de bedoeling op deze site om voor al deze vragen stappenplannen of filmpjes te voorzien die voor iedereen makkelijk terug te vinden zijn.
Anderzijds is het zo dat we merken als we bij klanten ter plaatse komen dat sommige zaken niet altijd op de meest makkelijke of veilige manier uitgevoerd worden. We zullen op deze site ook tips en trics voorzien die voor iedereen nuttig kunnen zijn.
Onze WORK Smart oplossingen worden jaarlijks geupdate met de nieuwste security en productivity zaken die door onze partners (Microsoft, Datto., Printix, …) toegevoegd of geupdate worden. Zo blijft je cloud IT infrastructuur steeds up-to-date met de meest recente services. Info over deze updates en andere nieuwigheden worden ook op deze site toegevoegd.
WORK Foundation
Onze instap cloud Modern Workplace oplossing. We voorzien gecentraliseerd gebruikers en toestel beheer. Documenten worden in Teams en Onedrive opgeslagen met een dagelijkse backup met 30 dagen retentie. Enkele basistoepassingen worden semi-automatisch geïnstalleerd en geupdate. Laptops, PC’s en emails worden gemonitored op beveiligingsrisico’s.
WORK Safe & Smart
De meest veilige oplossing voegt bovenop WORK Smart nog geavanceerde anti-phishing beveiliging toe. Verder ook data en email protectie met gebruik van security labels en impersonation detectie als beveiliging tegen valse emails die zich voordoen als afkomstig van legitieme personen. Een geautomatiseerd systeem dat gebruikers test mails stuurt als training ter herkenning van valse emails is ook voorzien.
WORK Smart
Een stap hoger zorgt WORK Smart ervoor dat de schijven van toestellen automatisch via encryptie beveiligd worden. Toepassingen worden automatisch geïnstalleerd en geupdate, zowel op laptop, PC als smartphone. Printers worden centraal beheerd en voorzien van beveiligd afdrukken voor privacy doeleinden. Backups lopen iedere 8u en worden 365 dagen bewaard.
Cyber Hygiene
Gemeenschappelijke PC’s of laptops zonder specifiek toegewezen gebruikers worden beveiligd met Cyber Hygiene Protection of Prevention. Basis toepassingen worden semi-automatisch geïnstalleerd en geupdate.
Vragen of opmerkingen?
Voor vragen kan je ons contacteren op 014 39 19 70 of via servicedesk@driezenit.be. Of klik op de knop hiernaast en vul het contactformulier in.